Håltimme med filosofiuppsats

Hejsan!
Sitter på 2:an och försöker jobba lite med filosofin. De flesta andra har lektion och de andra som också har hålltimme har försvunnit iväg på äventyr. Jag känner att det är lika bra att utnyttja till max så att jag slipper panikskrivandet dagen innan. Ett stort plus till mig för min planering tycker jag!

Imorgon blir det musikal med Josse, Michan och Elin. Samgymnasiet sätter upp Rent och eftersom vi känner två personer som är med tänkte vi att det skulle vara kul att se. Problemet är ju dock att den är på svenska och att jag säkert komma dit med för höga förväntningar. Har svårt att se att några kan göra den bättre än vad orginalensamblet gör i filmen, men det kanske bara är jag som är inskränkt och trångsynt? Ska iallafall försöka att se det som den skolmusikal som den faktiskt är.

Ska snart gå iväg och prata med Lotta eller Maria om min studieplan. Ska välja bort Rättskunskap och välja Psykologi B istället. Skulle egentligen vilja klämma in något D:språk också, men jag får se hur det blir. Skulle då läsa totalt 350p över och jag vet inte om det funkar med schema läggningen Aja, det sista som överger en är hoppet, eller vad det nu är man säger.

Kommentarer
Postat av: Am

Dessi du kan ju alltidt köpa en tidvändare :D

2010-02-20 @ 21:45:55
Postat av: anneli

Men hallå hur tyckte du att de va då?! ärligt...

2010-02-21 @ 00:33:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0