Helkväll med frida :)

Hejsan!
Ska snart följa Frida till bussen, men medan hon fixar sig passar jag på att blogga. Själv kan man ju går runt i myskläder då man inte ska någonstans idag. Ska bara stanna hemma och ta det lugnt. Planerar att skriva mitt tal idag så jag har det avklarat.

Igår så var jag och Frida på bio. Vi skulle ha sett "Prinsessan och grodan", men jag hade glömt att boka biljetter så det blev "Snabba cash" istället och jag måste säga att den var riktigt bra. Jag brukar ha ganska låga förväntningar på svenska filmer,, men det är kanske lite förtjänat Över bion bestämde vi oss för att gå och käka, men vi ville inte gå på McDonalds eller liknade, vi ville gå på en "riktigt" restaurang. Så vi begav oss ut för att hitta nån. Jag smsade runt till folk som bor i innerstan att få lite råd, men efter att ha letat i kanske en timme hittade vi en jättemysig restaurang på rörstrandsgatan i Karlberg. Det blev ett riktigt litet äventyr för oss.

Nu ska vi snart dra så, ciao^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0