Sjukling rapporterar från sängen

Hejsan!
Ligger nerbäddad i sängen och lyssnar på Josh Groban favoriter. Är oerhört trött och jag tror att jag håller på att bli sjuk så jag planerar att inte lämna sängen ifall jag inte måste. Ögonlocken känns tunga, men jag har en filosofi uppsats som jag måste jobba på  så jag har isolerat mig från resten av familjen. Eli är hemma över helgen och hela familjen är inblandad i renoveringen av hennes rum som ska bli bibliotek. Det kommer säkert att bli jättefint när det är klart, men som det är just nu är det lite kaosartat och jag tror inte att jag snarare skulle stjälpa projektet istället för att hjälpa det.

Igår var då jag, Michan. Josse och Elin på Samgymnasiets Rent och jag måste säga att jag kände hur hjärtat svälde av stolthet när mina forna klasskamraterna Anneli och Guro kom ut på scen. Jag tycker verkligen att de var jätteduktiga. Hela ensemblet var väldigt duktiga, några bättre än andra, men så är det alltid. Fick höra sen att de hade drabbats av sjukdom, stackarna. Och ljudet krånglade lite, men de löste de bra. Det var lite roliga översättningar ibland, men jag tror inte att det var några fler än jag som märkte det. J och M kallade mig för något liknaden musikfascisten när jag poängterade nått, så jag är kanske för kritisk i vissa fall. Hur som helst tycker jag att de på det stora hela var väldigt bra! Sug åt er av applåderna och berömmet! Det är ni värda!

Och ja, Guro och Anneli. Jag håller med er, It's been far too lång! Skärpning till alla i 9m. En liten mini återträff borde vi väl klara av att organisera, eller?

Kommentarer
Postat av: michaela

musikalpolisen faktiskt! ;) <3

2010-02-21 @ 16:42:39
URL: http://aleahcims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0