Träning und so weiter

Hej!
Var ett tag sen jag skrev nu, men livet flyter på som vanligt. Träffa vännerna, plugga, spendera tid med familjen. Har dragit igång med träningen igen. Har nu fått med mig Josse så jag planerar att ha konstant träningsvärk. Allt för Beach 10, eller inte. Känner att jag vill komma i bättre form så jag planerar att köra på spinning, core och ki-box varje vecka. Vi får se hur det går. Sen så ska jag sluta äta och dricka onyttigt. Lite snesteg får jag väl göra, men det har blivit alldelest för mycket på senare tiden så nästa vecka ska jag och mamma dra igång med en två veckors diet. Dags att satsa. I'll let you know hur det går. Ska ägna mig till en idrottgrej som ska in imorn nu. Ciao

Kommentarer
Postat av: michaela

YEY :D har saknat ditt bloggande :) <3

2010-02-16 @ 23:09:13
URL: http://aleahcims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0