Jag orkar ingenting och jag orkar inte bry mig om att jag inte orkar

Hejsan!
Idag har varit en sån dag när man sköljs över med en våg av likgiltighet. Man orkar inte med någonting och man orkar inte bry sig om det. Ens problem känns onödiga och alla andras problem känns bara fåninga. Sitter med människor och känner bara "Jag orkar inte med det här!". Vill bara dra mig till mitt rum och leka eremit, vilket jag gör i nuläget. Detta betyder inte att jag inte har haft något roligt idag, för trots att jag har sånna här dagar lite allt för ofta finns det alltid nån som får mig på bättre humör för en kort stund. Ibland känner jag mig som ett litet barn som är i konstant behov av uppmärksamhet annars blir jag på dåligt humör. Eller som en person med ingen socialkompetens. För ifall folk låter mig vara för mig själv ett tag blir det bra och om folk ägnar mig mycket uppmärksamhet på ett lättsamt sätt så blir det bra. Gud vad jag svamlar... Men jag orkar inte riktigt bry mig om att läsa igenom det här innan jag lägger upp det så, sorry. Hoppas att det inte var för jobbigt att ta sig igenom.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0