Pluggdag i Uppsala

Hejsan!
Sitter just nu i syrrans lägenhet i Uppsala och pluggar. Mor och far har åkt med henne till Ikea så jag är kvar här själv. Borde kanske fokusera på samhällsuppsatsen som ska in imorn kväll, men istället har jag ägnat mig åt de andra läxorna jag har haft. Det känns skönare att kunna bocka av saker på listan med plugg istället för att bara jobba på en sak och vara stressad hela tiden jag gör det. Därför har jag gjort min matteläxa och nu ska jag sätta igång med filosofin. Funderar på att påbörja engelskan läxan också, men den ska inte vara klar förrän på fredag så där har jag tid på mig. Jag hoppas att jag hinner klart med alla småläxor nu på dagen så att jag kan spendera hela kvällen med Sam. Gud, vad sorgligt det låter... Men så går det när man har planerat dåligt och inte arbetat på lektionen.

Imorgon kommer Donia hem till mig:) Vi ska göra planera vår idrottslektion, men även arbeta lite med andra ämnen också. Jag tror faktiskt att vi kommer kunna få lite gjort. Det finns dock en chans att vi spenderar dagen med att flumma och så får vi båda panik över att vi inte har gjort något. Aja, vi får väl se hur det går. Ska ta och fundera på lite filosofiska frågor nu. Ciao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0