Mycket händer när man har sportlov

Hejsan!
Vissa dagar går saker verkligen snett, men det gör inget eftersom du är omgiven av människor som gör det hela värt det. Idag har varit en sån dag när bussar krånglar, missförstånden är många och tiden räcker inte till, men det är trots det varit en bra dag. Sov hos Frida L i Sigtuna i natt, vilket var super mysigt, som vanligt. Vi träffas inte så ofta, men när vi gör det så förstår jag varför vi är så bra vänner som vi är.

Sen bar det av hem för att fräscha till mig innan jag skulle träffa min andra Frida, Frida Ö, i Jakan. Tog en evighet att åka pga att tåg och buss inte matchade och sen så blev det ett litet missförstånd med när vi skulle ses, men det hela löste sig. Vi fick en väldigt trevlig fika på Waynes i Jakan och jag uppskattar verkligen de gånger som jag får chansen att träffa henne och snacka en massa skit. Skulle vara kul att träffas oftare, men då vi båda alltid har en massa saker på gång får man vara glad för det man får.

Efter det åkte jag till Solna och var på Grön Ungdom Nordvästs årsmöte. Det var verkligen jättetrevligt och jag gillar människorna där. Det känns väldigt avslappnat och härligt att vara där. Ingen press eller något sånt utan man gör det man känner för.

Märker nu hur långt det här inlägget verkar bli, men jag har liiiiite saker kvar att berätta så håll ut! Hehe^^

Efter mötet åkte jag hem och där väntade ett litet kuvert adresserat till mig. Det var från min underbara syster som tycker att vi ska börja fira min 18 års dag lite tidigare med att gå Mikas konsert den 18 mars. Man kan nog lugnt säga att jag blev väldigt glatt överaskad och lycklig. Ser verkligen fram emot att få spendera en kväll med min syster då vi inte ses lika ofta nu för tiden då hon har spritt sina vingar och gett sig ut ur boet.

Har morgondagen full med planer, men vill verkligen träffa tjejerna från klassen också så jag ska försöka hinna med det. Det beror på hur länge dom ska umgås och när jag kommer loss, men låt oss hoppas att allt klaffar. Nu måste jag sova så, God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0