The bitch is back

Hejsan!
Efter att inte ha skrivit på ca 3 veckor är jag tillbaka. Eller tillbaka och tillbaka. Jag har tråkigt och passa på att knåpa ihop något litet inlägg. Mycket har hänt på tre veckor  Några händelser är större än andra, men jag har varken ork eller lust att återberätta allt. Inte för att det inte har varit roligt eller viktigt eller något sånt, utan mer för att jag inte ser någon poäng i det.

Jag sitter ensam kvar i en av datasalarna i skolan och väntar på att kunna dra till jobbet. Slutade vid två idag så det har känt lite segt, framför allt eftersom jag hade dels matteprov idag OCH tyskateater föreställning. Alla andra går runt och är så glada över att ha lov, men inte för mig. Jag har samhällsdebatt imorn som jag måste förbereda mig på så nej. Inget lov för inte. Låter jag väldigt bitter?

Jag har varit på så konstigt humör sen lovet. Jag har varit elak, grinig och jag vet inte varför. Har inte haft något att klaga på, men det har jag gjort ändå. Nu ska det bli ändring. Dags att tagga inför lovet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0